Sunday, June 01, 2014

Kegembiraan 31 Mei 2014 UNIMAS

Assalam dan haiii bloggerss...

Dalam kita sedih, pasti ada kegembiraan yang menanti. Tapi siapa yang tahu bila kegembiraan tu akan datang, kan. Kegembiraan tu dapat kita kongsi dengan sesiapa ja yang penting kita ikhlas dalam perhubungan tu, samada dengan family atau kawan-kawan. Serupa la dengan saya, di UNIMAS ni, syukur sangat-sangat dapat kawan-kawan yang gila-gila, paling sempoi, paling nakal, paling happening, paling banyak masalah, paling skema, paling suka membuli, paling gabrah, paling last minute, paling pandai buat lakonan prank dan segala-segalanya untuk mereka. Sayang sangat-sangat dengan mereka-mereka ni.

Kelmarin, pada 31 Mei 2014, genaplah umur ni 23 tahun. Rasa macam kejap jak masa tu berlalu, kan.

Kelmarin juga la saya rasa paling banyak perkara yang saya sendiri tak dapat nak ceritakan kat dalam blog ni. Tak tau nak mula dari mana sebab terlalu banyak benda yang nak diceritakan. Apa-apa pun cerita kelmarin sangat meninggalkan kenangan buat diri ini semenjak berada di UNIMAS bumi kenyalang ini.

Terima kasih sangat-sangat buat kawan-kawan tercinta sebab masih ingat tarikh birthday diri ini even saya dah privatekan tarikh tu kat fb. Hehehe. Sampaikan mak angkat dan family angkat pun tak tau yang kelmarin adalah tarikh birthday saya time pergi lawat mereka di rumah sebab saya yang tak bagitau mereka. hehehe. Bukan tak nak bagitau, takut nanti ada prank yang tak dijangka akan berlaku kat rumah. Seram. hehehe. Maaf mak angkat, terima kasih dengan wish nya ya Tapi yang paling mengejutkan adalah time balik hostel, housemates dan geng dari vista ilmu rupanya dah rancang something sejak awal lagi. Rasa sangat-sangat terharu. Mula-mula rasa macam nak marah jak sebab housemates tak nak buka pintu rumah sebab diri ini dah terlalu penat berjalan seharian pegi rumah keluarga angkat dan ada beberapa masalah yang dihadapi sepanjang hari tu. Lepas tu, tiba-tiba perasaan tak sedap hati pula datang. Dan tiba-tiba.... dushhhh ambik kau, bedak tepu kena setepek di muka time masuk rumah, rasa macam nak nangis jak time tu. Terharu kuasa 7, tau tak. huhuhu. Ini prank kedua yang pernah saya kena sepanjang umur 23 tahun ni.

Tambah-tambah lagi kawan-kawan tercinta ni sanggup pegi masak mi goreng, dan buat kek coklat. Terharu lagi sekali. Lepastu belon dengan tertulis nama-nama dorang. Saya makin terharu. huhuhu tak tau nak gambar terharu tu macam mana.


Terima kasih sangat-sangat geng. Tak sangka korang sanggup bersusah payah buat event birthday ni.

Love you muah muah ~_^..

baiii dan Wassalam ^_^


No comments:

Please..Leave Your Name Here...