Thursday, November 29, 2012

The Cutiest Bedroom

Assalam dan Paagi bloggers...
 
Semua orang ada bilik tidur kan? kan? kan?
 
Dan yang paling penting, semua orang ada bilik tidur idaman masing-masing. Macam saya juga. Saya teringin sangat sebuah bilik tidur yang comel dan tidak besar. Hehe. Dan yang paling best kalau bilik tidur tu mempunyai design nya tersendiri. Wah mesti best.
 
Hari ni saya bukannya nak cerita pasal ciri-ciri bilik tidur idaman saya sendiri. Sebenarnya saya nak bagi tunjuk kat kawan semua beberapa design bedroom yang sangat-sangat comel dan unik. Memang hebat la siapa yang reka bilik tidur tu. Terpegun saya tengok tau.
 
Ni la antara design bedroom yang saya jumpa...
 
bilik dalam rimba
 
bilik dalam khemah
 
black & white butterfly bedroom
 
bedroom dalam terowong air
 
pinky flowering bedroom
 
pinky peach hello kitty bedroom
 
purple flower bedroom
bedroom in the garden
 
 
Cute Girls Bedroom Ideas, Bedroom, Cute Bedroom Ideas For Girls Cute Ideas Room Girls Bedroom Homivo
fairytale bedroom
 
 
Bedroom, Interior Design for Children 3
pink red bedroom
 
 
Cute Girls Bedroom Ideas Colorful Bedroom Decoration
barbie doll bedroom
 
 
bedroom in the cute house
 
Pinky Bedroom Decoration
butterfly pinky bedroom
 
colourful bedroom plus butterfly
 
bedroom simple and cute design
greenie bedroom
 
custle bedroom
 
 exclusive bedroom

 the sailor bedroom
 
facebook bedroom
 
coboi bedroom
 
bedroom at middle city
 
car animated bedroom
 
batman bedroom
 
 
itu la dia semua bedroom yang pelik, unik dan comel2 belaka...hehe macam-macam bentuk ada..
 
ok la tu saja untuk hari ni....daaa
 
Wassalam ^_^

3 comments:

ISs said...

nice...
vesit here ---> http://iss-life.blogspot.com/
ada macam2info menarik..

Aisyah Qaisyiah said...

tQ ^_^

Aisyah Qaisyiah said...

tQ ^_^

Please..Leave Your Name Here...