Friday, November 23, 2012

Patut Ke Tidak?

Assalam dan selamat mlam bloggers...

setelah di pikir-pikir...mungkin sepatutnya saya x patut sambung stdy rasanya...


seandainya dapat diulang masa, saya x kan ikut kata hati saya untuk datang ke sini walaupun saya teringin sangat nak lanjutkan pelajaran hingga ke menara gading...

tapi, saya x tau pulak benda ni semua boleh berlaku tanpa saya duga...maafkan saya mak...terlajak perahu boleh d undur tapi saya dah ambik keputusan  dan jalan ni, jadi saya terpaksa juga teruskan walau apapun cabarannya...

yang penting, segulung ijazah mesti di bawa balik hasil daripada usaha dan tekad saya untuk sambung belajar... bukan niat nak menyusahkan tapi cuma nak tunaikan hajat seorang ibu dan bapa yang amat amat amat ku sayang...

wassalam....

Please..Leave Your Name Here...