Wednesday, November 14, 2012

My Old+Sweet Song

Assalam n morning peeps…

Pagi2 ni rasa boring pulak dgn suasana d sini. So untuk hilangkan boring ni, saya pun pegi on hp kwn, then dengar lagu. Tiba2….

Saya tengok satu tajuk lagu yang saya sangat2 familiar dgn lagu tu suatu ketika dahulu. Dan lagu tu masih segar in my mind. Apa x nya, dulu2 sebelum nak pegi sekolah, lagu tu sentiasa jak on air kat tv, nonton punya nonton, saya terus jatuh cinta lagu tu sampai la sekarang.

So, saya terus search music video lagu tu kat youtube. Huh nasib baik masih ada…wahhh rasa macam teringat pulak kenangan dulu2 kalau dengar lagu ni.

Owh lupa pulak mau bagitau tajuk lagu ni. Lagu ni tajuknya Bad Day by Daniel Powter. Sweet jak saya tengok music video lagu ni. Pandai dorang mengubahnya.

Hah ni la lagu yang saya maksudkan. Saya upload terus dari youtube jak ni..
 BAD DAY by DANIEL POWTER

So, dengarkanlah~ ….hehehe

Ok la, saya nak bersiap sudah ni untuk pegi ke kelas…huhu patutnya hari ni semua orang cuti sebab sambut deepavali, tapi saya xda cuti pulak..x pa la…menuntut ilmu tu kan baik, tiada istilah cuti kalau nak menuntut ilmu, so pasang la niat anda dengan ikhlas kalau nak ilmu sentiasa masuk dan tersemat dalam ingatan kita…insyaallah ilmu tu akan kekal dengan kita…

Wassalam. ^_^

No comments:

Please..Leave Your Name Here...