Saturday, November 03, 2012

Insomnia Kembali

assalam dan selamat malam bloggers..

haiya malam ni betul2 x dapat nak tido la nampaknya. mungkin ini effect dari minum coffee kot...habis la mata.

betul-betul saya jadi kelawar malam owh hari ni. housemates saya tumpang dua kaki jadi insomnia. tapi kan yang peliknya, masa nak baca buku, mata ni rasa berat saja, tapi bila mana nak on9, mata ni tiba2 jadi segar bugar seindah bulan purnama pla...haiya ottokoe~

waktu dah menunjukkan pukul 3.22 am. apa nak jadi la dengan saya ni. ermmm sabo je la~

opps ingatkan saya sorang saja yg insomnia malam ni, rupa-rupanya bff saya pun ada penyakit yg sama...hahaha. masa nak buka fb tadi, tiba-tiba ternampak nama fb dia kat notification, haha malar btl bdk tu on9.
ermmm mungkin betul jgk statement ni, x dapat tido disebabkan addicted with internet..hahaha, kau hal la~

apa-apa pun tepukan gemuruh jiwa bt kami housemates sekalian kerana telah memecahkan rekod tidak tido hingga jam4 ni, insyaallah...

disebabkan x dapat nak lelapkan mata, so kitorang pun p layan makan meggi..haha memang terbaik dari ladang harimau~ betul-betul la hantu meggi...hehe


swear saya katakan, memang sedap owh mkn meggi tengah-tengah malam sambil minum coffee 3 in 1...perghhhh gilak eh...di hostel jak ni dapat makan macam ni,... nah kamu ada???

apa-apa pun selamat subuh kat korang la~hahaha^_^

No comments:

Please..Leave Your Name Here...