Thursday, November 01, 2012

Designer brooch

assalam dan pa kabar blogger...

malam2 buta ni sepatutnya orang dah tidur lena, tapi saya masih lagi segar menghadap lappy sambil update blog..haha terbaik dari ladang...

masa saya tengah on fb, saya ternampak dalam group yang saya join tu ada sorang member UG saya yang mempunyai minat yang mendalam terhadap brooch. so dia telah aplikasikan kemahiran yang dia ada iaitu mengait benang dengan menghasilkan beberapa brooch yang sangat2 cantik dan comel.

wah nampaknya jadi business women la geng UG saya ni. semua hasil rekaannya akan dijual di mana-mana jak tapi dia pakai orang tengah la..hehe
 
 
ok ni la orangnya....nama diberi adalah Shafinas Binti Sulaiman. tapi masa di poli kitorang selalu panggil minchun..haha sebenarnya itu nama artis korea tapi nama tu dah macam sinonim dengan kawan saya ni. then lagi satu, kawan saya ni seorang yang gila-gila la juga pasal korea..ala korean-holic la katakan...hehehe
 
ok berbalik kepada cerita pasal brooch yang kawan saya ni buat, sebenarnya dia masih confused lagi nak bagi tanda harga kat hasil rekaannya..
 
kalau korang nak tengok hasil-hasil rekaan brooch yang dia telah hasilkan, korang boleh la KLIK SINI untuk ke laman blog dia. swear saya katakan, blog dia memang cantik, saya jeles tengok blog dia, penuh dengan mashmallow...wahhh kagum saya dengan adik UG yang bongsu ni...
 
apa-apa pun, semoga dia akan mencapai kejayaan ke atas hasil rekaannya ni...amin....

2 comments:

♥ Shafinas 민천♥ said...

sya~thank u....huhu aku perlukan sokongan kmu semua utk teruskn kerja tgn aku tu... :)

Aisyah Qaisyiah said...

wlcme dear...apa2 pun, aq sntiasa doakan kejayaan kmu semua, sekali kita mulakan sesuatu, teruskan la sesuatu itu dgn gigih dan sabar ya...insyaallah Allah sentiasa membantu hambanya yang rajin berusaha...

Please..Leave Your Name Here...