Thursday, November 22, 2012

Assignment U Kill Me!!!

Assalam and selamat malam bloggers...oppsss silap silap bukan malam sdh ni, ini masuk subuh sudah...hehe

ok malam ni aktiviti bersengkang mata bermula lagi..yg bezanya, hari ni saya terpaksa bersengkang mata sorang2, biasanya housemates saya tumpang dua kaki...

huhu x pa la, sorang-sorang pun sorang-sorang la...yang penting tugasan ni mesti disiapkan hari ni juga.

actually tugasan ni bukan nya esok pun nak kena hantar, minggu depan 1 lagi baru kena hantar, saja2 jak ni buang tabiat nak siapkan awal jadi boleh santai-santai nanti..hehe

memang agak serabut saya sekarang ni, mgkn buku-buku ni serabut macam tuan dia jugak...haha
 
ni la kawan setia saya, c green-pdrive yg jujur menyimpan segala mklmt sy di dalam nya...huhu sebenarnya saya masih teringat-ingat lg dgn kawan  saya yg satu lg, nama dia  bluekingston-drive...ntah la, ke mana la dia menghilang selama ni...huhu
 
memang begini la keadaannya kalau dah namanya budak U, kena usaha sikit untuk dapat markah lebih...hehe...

setelah dicatat semuanya, ada 3 tugasan dan 2 projek yg perlu disiapkan. Dan semuanya tu bermula minggu depan perlu di hantar...

walaweyyyy gilak eh...nasib jak saya x gilak owh gara-gara benda ni semua...betul-betul mencabar minda dan fizikal saya...huhu apapun terima jak la...

ermmm time begini perlukan penggunaan otak yang lebih, kalau otak banyak berfikir, mesti la perut pun jadi lapar, kan.. kan...

rasanya perut ni buat konsert jom heboh sudah di dalam perut ni..haiya lapar ow...tapi saya malas mau makan sorang-sorang, tiada feel mau makan...biar kan la esok2 jak la baru makan...hehehe simpan kelaparan untuk masa depan...hahaha ada ke statement macam tu...

ok la, bagi siap assignment ni dulu, pastu tidur~~~~~~~~~ ^_^

Please..Leave Your Name Here...