Wednesday, April 27, 2011

Yeah !!!Dapat Sijil~

Salam n hye Blogger...

wah hri sy hepy sgt sb sy dah dpt sijil dan surat yg menandakan sy dah habis b'praktikal kat syrikat ni...so,tiada kerisauan sdh melanda...hehehe

tapi bukan senang tau nak dapatkan sijil ni, apa ingat senang ka nak dapatkan sekeping sijil yg b'harga ni (e2 bg sy la, xtau la klu bg korang)...hehehe...ni bukti sy dah dpt sijil...cewah nak bagi tayang kat korang kejap, jgn jeles2 ok....hahaha

plus surat pengesahan tamat li pun dah diisi n di simpan dlm sampul yg di susun rapi lg tau, siap dah kena selotep kat belakang sampul tu, tandanya kitorang xble la nak tgk mrkah2 yg kmi dpt, ianya SULIT & RAHASIA.

Then,hri ni kat opis, kakak staf d sni mengadakan jamuan perpisahan tuk kmi jgk...hhuhu sedih ni sb ndak sedar sdh kan mau hbs praktikal....5 bulan sy praktikal d sni, byk kenangan yg sy alami t'masuk lah pernah kena mrh, x t'tegur,hahaha pastu yg paling bes adalah kmi buat gotong-royong secara besar-besaran...cewah bangga ni sb kmi pun d lyn mcm staf jgk d sni, teda pun d beza2 kan soal pangkat e2 ini...huhu touching ni~

ok la, 2 sj entry sy hri ni, malas la nak cite n imbas byk2 sb sy takut nnt t'lebih touching pla then arus deras d mata mengalir x henti2...huhuhu

bye n wassalam....




1 comment:

kasmadiana said...

http://lovepurple-kasmadiana.blogspot.com

Please..Leave Your Name Here...