Thursday, April 14, 2011

~Selamat Tinggal~

salam hye blogwalking...

hri ni sy nak tido awal la tp sblm tu sy nak buat coretan dlu kat blog sy ni....actually sy nak tido awal ni sb nak tenangkan pikiran. sekarang ni sy tak henti2 b'pikir dan m'khayal tp ni bkn kes di lamun cinta ke apa erk...kmu jgn salah sangka pla.

sebenarnya hri ni adalah hri kesedihan dalam keluarga dan saudara2 sy sb sorang saudara sy dah meninggal (innalillah wainnalillahirajiun) petang tadi...al-fatihah untuknya...

sy rasa sedih sgt2 tp sy x dpt nak kuarkan air mata sb masih x dpt trima kenyataan yg arwah dah xda sb biarpun arwah merangkap sbg mak cik sy tp sy anggap dia macam sepupu sy sj sb umur arwah masih mencecah 18 tahun...

arwah sering m'bantu ibunya menjual pisang goreng wktu petang2, & sy x sangka, petang hari rabu kelmarin adalah pertemuan terakhir sy dgn arwah, masa tu kmi sempat lg b'borak2 psl keja dan b'gurau2 dgn adik2 arwah dan masa tu jg sy xtau knapa tiba2 sy rasa mcm nak pergi beli pisang goreng tu sndrian, biasanya sy akan menyuruh adik2 sy sj, kemudian, pukul 6 sy sampai d rumah tadi tiba2 sy diberitahu oleh jiran yg saudara sy dah meninggal sekitar jam3...huh x t'kata sy masa tu melainkan mengucap ya ampun, astagfirullahulazim, innalillah wainnalillahirajiun...itu sj kata2 yg mampu sy luahkan.

sebak ati sy bila tgk sekujur badan arwah terbaring di tgh2 org2 yg sedang m'baca surah Yasin. skrg ni arwah msh tidak dpt dikebumikan bg menunggu abg nya yg berada di KL dan insyaallah akan smpai pg esoknya.

semoga arwah dirahmati Allah. sedekahkan al-fatihah untuk arwah.....AL-FATIHAH

No comments:

Please..Leave Your Name Here...