Friday, April 15, 2011

~Sedih~

salam....
hari ni mcm x brapa semangat nak pergi keja...apa lagi nak wat keja kat opis ni...
kalau bkn disebabkan bapa sy yang suruh p keja ni, sy x la pegi sb bapa sy kata...


"pegi la, tinggal ini bln ja lg ko praktikal d sna". kata bapa sy.


awal2 pagi sy rasa lemah sj. nak bangun pun malas. nak sediakan sarapan pun rasa malas jg...
aduh, sy masih x dapat trima kenyataan yg sedara sy tu dah meninggal. ini la first time sy rasa seseorang yang sy rapat dan kenal sgt2 dah meninggal. entah la knapa, hati sy rasa sebak dan sdih tp sy msh x dpt nak kuarkan air mata. mybe sy dah biasa kot menahan2 air mata sy drpd mengalir hggakan keadaan yg sesedih begini pun sy x dpt nak mengalirkan air mata.


pd hal bru sj after yesterday sy b'gurau senda dgn arwah. macam2 yg sy fikirkan pasal arwah. sebelum ini pun, arwah selalu datang rumah sy bantu ibu sy tuk ajar budak2 kampung mengaji dan skrg ni, arwah dah xda. memang sgt terasa la kehilangannya.


hri ni arwah dah nak dikebumikan tp sy x dpt datang sb sy perlu keja lg pun bapa sy x brapa stju kalau sy ambil cuti. sepanjang perjalanan nak pegi keja tu, wajah arwah selalu b'main d pikiran sy.


apa nak buat, Allah SWT lebih sygkan arwah. kita kena redha ja la sb itu la selemah lemah iman manusia.
al-fatihah sekali lg tuk arwah....

No comments:

Please..Leave Your Name Here...