Thursday, April 21, 2011

Mengantuk~

salam...
ermm hri mcm xda mood ja sy nak g keja sb mengantuk yg teramat sgt. Apa x nya, jam2 pagi sy bru dpt tido sb bantu ibu sy buat kue.  Kue tu actually nak d jual kat pasar minggu nnt.


sungguh sy rasa pening2 plus mata yg pedas2 nak t'tutup skrg ni...klu nak jalan pun mcm lugai2 (longlai2) sdh. I Need Sleep!!! huhu
blh ka ni ya ambil cuti???haha (ketawa dengan mata yg kuyu) tggl bbrpa hari lagi sy nak hbs praktikal kat TM ni, xkan la sy nak cuti pla, adui alang2 bah kan....

sejak akhir2 ni sy selalu bz trus. Nak on9 kat rumah pun dah xda masa, pa la gunanya sy bli broadband tu klu x di guna juga kan...ermmm broaband broadband~ kesian kau erk, x t'layan sdh...

apa2 pun, esok sy akan cuti hepy ending, chewah mcm hepy apa ja..haha

k la, sy nak wat keja dulu...bye...

xpa, yg penting esok cuti, jd blh la sy balas mengantuk sy ni..

3 comments:

MUHAMAD SYAFIQ said...

praktikal juga ke ?

♥ MinChun 민천♥ said...

sabar sya...seminggu lg...ngee~
mau ikut wat kue.... ^_^
gaji bg aku mkn amplang jak...hahahaha~

aisyah Qaisyiah said...

syafiq : a'ah sy praktikal kat TM

minchun : haha meh la cni klu dpt tahan...hehe aq konfem, 1 hri ko xkan tahan punya la...hehe

Please..Leave Your Name Here...